30 dic. 2011

{Flors de feltre} - {Flores de fieltro}

El meu primer contacte amb feltre va ser un quadre per la meva petitona.
Vaig comprar un marc a l'Ikea, el model Ribba , unes flores de feltre ja fetes perquè em feia por retallar feltre i no quedés bé, i vaig començar amb el quadre.

Una flor sobre l'altre, de més gran a més petita, enganxades entre elles amb silicona calenta. I finalment enganxades al paspartú del marc.

A la part de dalt, amb una cartolina rosa llampant que combinés amb les flors, i amb un rotulador platejat, vaig escriure el nom de la petita.

Només quedava buscar una bona foto i marc acabat!! Estic molt contenta del resultat. Espero que us agradi tant com a mi.

Mi primer contacto con el fieltro fue un cuadro para mi pequeña.
Compré un marco en el Ikea, el modelo Ribba, unas flores de fieltro ya hechas por qué me daba cosa recortar el fieltro y no quedara bien, y empecé el cuadro.

Una flor encima la otra, de más grande a más pequeña, pegadas con silicona caliente. Y finalmente pegadas al paspartú del marco.

A la parte de arriba, con una cartulina rosa llampante que combinara con las flores, y un rotulador plateado, escribí el nombre de la pequeña.

Sólo quedaba buscar un buen retrato y marco acabado!! Estoy muy contenta del resultado. Espero os guste tanto como a mi.


Aprofito per desitjar-vos una bona entrada d'any 2012!

Aprovecho para desearos una buena entrada de año 2012!

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...