7 feb. 2012

Quadre de mapes - Cuadro de mapas

Com a bona Topografa que sóc, no podien faltar a casa uns quadres de mapes, plens de carreteres, pobles, ciutats...

Una vegada més la idea se'm va ocorrer mirant per internet. Hi havia autèntiques preciositats, i un cop amb la idea en ment, vaig posar-me mans a la obra.

Como buena Topografa que soy, no podían faltar en casa unos cuadros de mapas, llenos de carreteras, pueblos, ciudades...

Una vez más la idea se me ocurrió mirando por Internet. Había autenticas preciosidades y una vez con la idea en mente, me puse manos a la obra.

Via: Bombus

El meu home la idea de tants cors no li agradava així que vaig decidir personalitzar-ho al meu gust. Posaria tres mapes, indicant tres llocs molt importants per nosaltres. I marcaria a cada mapa les localitzacions que volia destacar seguint aquesta idea.

Mi marido la idea de tantos corazones no le gustaba así que decidí personalizarlo a mi gusto. Pondría tres mapa, indicando tres lugares muy importantes para nosotros. Y marcaría en cada mapa las localizaciones que quería destacar siguiendo esta idea.



Amb la mateixa agulla de cosir, vaig anar fent uns forats, seguint el contorn de la figura que havia dibuixat.

Con la misma aguja de coser, fui haciendo unos agujeros siguiendo el contorno de la figura que había dibujado.


En acabat amb l'agulla ben enfilada vaig començar a cosir les figures que havia anat marcant en cada mapa.

Después con la aguja bien hilada empecé a coser las figuras que había ido marcando en el mapa.


Va ser divertit cosir sobre paper, totalment diferent i el resultat em va agradar molt.

Fue divertido coser sobre papel, totalmente diferente y el resultado me gustó mucho.


Un cop els tres mapes cosits senylant la zona que jo volia destacar, només quedava enganxar-los sobre un marc. No vaig enganxar el paper directament sobre la tela, sinó que amb un cartrons enganxats a les punts dels mapes, vaig donar-li una mica de retlleu, ja que totes les puntades estaven darrera el paper, i si hagués enganxat directament hauria quedat abombat a la zona on estava cosida.

Una vez los tres mapas cosidos, señalando la zona que quería destacar, sólo quedaba pegarlos sobre un marco. No pegué el papel directamente sobre la tela, sino que puse unos cartones pegados a las puntas de cada mapa, para darle así un poco de relieve, ya que las puntadas del cosido estaban detrás del papel, y si hubiera pegado directamente habría quedado abombado en la zona cosida.



El resultat final es el que us mostro, potser queda més serio que el de la foto d'inspiració, el fons blanc sempre dóna més llum, però jo vaig obtar per pintar la tela del quadre amb un to de pintura semblant a on va penjat el quadre perquè quedi tot més harmoniós. Espero que us agradi:

El resultado final es el que os muestro, quizás queda más serio que el de la foto de inspiración, el fondo blanco siempre da más luz, pero opté por pintar la tela del cuadro con un color parecido a donde irá colgado el cuadro, para que quede todo más harmonioso. Espero os guste:

3 comentarios:

Núria dijo...

M'ha agradat molt la idea!!! I el resultat també. Me l'apunto, que el passadís està una mica pobre.

Lua dijo...

Doncs m'agrada molt la idea de com l'has personalitzat! trobo que t'ha quedat molt ben fet i presentat. Felicitats!!

Anna dijo...

Moltes gràcies! Núria, el meu està al passadís!!! jajajaja

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...