16 mar. 2012

Feltre i pintura - Fieltro y pintura

Últimament passo poc pel blog, el tinc un pel oblidat, però no tinc molt de temps per mi ni per res. Avui, però faig un forat entre tan estrés i us deixo amb uns quadres que vaig descobrir un dia remenant per internet i em van encantar.
La frescor i alegria que transmeten. Colors tan vius, i amb el toc de feltre i/o tela cosida em sembla una combinació perfecte.

No hi ha exemple més clar que veure les fotos que us deixo. Doneu un cop d'ull al seu blog, hi ha autentiques preciositats.
Últimamente paso poco por el blog, lo tengo un poco olvidado, pero no tengo mucho tiempo para mí ni para nada. Hoy, sin embargo hago un hueco entre tanto estrés y os dejo con unos cuadros que descubrí un día rebuscando por internet y me encantaron.

La frescura y alegría que transmiten. Colores tan vivos, y con el toque de fieltro y/o tela cosida me parece una combinación perfecta.

No hay ejemplo más claro que ver las fotos que os dejo. Echar un vistazo a su blog, hay auténticas preciosidades.

No hay comentarios:

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...