15 may. 2012

Calendari brodat - Calendario bordado


Dies enrere us vaig deixar l'entrada d'un calendari on els mesos estaven brodats amb fil. Em va agradar tan la idea que em vaig posar a muntar-ho. Primer dibuixar la plantilla de la fulla mensual amb l'AutoCad, text del mes i la numeració per setmanes. Com a proba vaig imprimir un mes relativament curtet per veure el resultat un cop brodat, no fos que em preparés tots els mesos i desprès no m'agradés el resultat, però la veritat és que tot el contrari. M'encanta com queda, diferent, original, personalitzat. Jutgeu vosaltres mateixos. Us agrada?

Días atrás os dejé la entrada de un calendario donde los meses estaban bordados con hilo. Me gustó tanto la idea que me puse a montarlo. Primero dibujar la plantilla de la hoja mensual con AutoCad, texto del mes y la numeración por semanas. Como prueba imprimí un mes relativamente cortito para ver el resultado una vez bordado, no fuera que me preparara todos los meses y después no me gustara el resultado, pero la verdad es que todo lo contrario. Me encanta como queda, diferente, original, personalizado. Juzgad vosotros mismos. ¿Os gusta?

 
Els passos són ben senzills, un cop imprés la fulla del mes, fer tots els forats als extrems de les línies que formen les lletres del mes i ja amb l'agulla enfilada anar brodant el paper. No té cap misteri, més que una bona plantilla i una mica de temps.

Los pasos son bien sencillos, una vez impreso, hacer todos los agujeros en los extremos de las líneas que forman las letras del mes y ya con la aguja enhebrada ir bordando el papel. No tiene ningún misterio, más que una buena plantilla y un poco de tiempo.








Per personalitzar-lo encara més, volia marcar amb rodones dates importants, com aniversaris, sants, festes.... és la nota que veieu al número 5, pendent de brodar la rodona amb fil vermell, i amb la nota sota la data.

Para personalizarlo aún más, quería marcar con redondas fechas importantes, como cumpleaños, santos, fiestas .... es la nota que veis en el número 5, pendiente de bordar la redonda con hilo rojo, y con la nota bajo la fecha.

No hay comentarios:

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...