14 may. 2012

Laminas made in MasEsMes


Desprès de remirar per Internet i veure mil i una làmina, m'aventura a fer les meves versions, provo i reprovo.... i finalment em quedo amb......


Después de mirar por internet y ver mil y una laminas, me aventuro a hacer mis propias versiones, hago varias pruebas.... y finalmente me quedo con.....







La versió amb les nostres dates és la guanyadora per formar part de la decoració del passadís llarg i buit de casa. I a tu, quina t'agrada més?


La versión con nuestras fechas es la ganadora de formar parte de la decoración del pasillo largo y vacio de casa. Y a ti, ¿cuál te gusta más?


  
També m'he aventurat amb infantils, la idea era escriure el nom com si un animalet volador l'hagués dibuixat al passar volant, i el rastre del nom fins a l'animaló, brodar-lo amb fil. Però com el resultat el vaig veure senzill i no em feia el pes, las làmines han quedat només impreses.

También me aventuro con infantiles, la idea era escribir el nombre como si un animalito volador lo hubiera dibujado al pasar volando, y del rastro del nombre hasta el bichito, bordarlo con hilo. Pero como el resultado lo vi sencillo y no me acabo de convencer, las láminas han quedado sólo impresas. 






Ja em perdonareu la qualitat de les fotos, una no en sap més.

Ya me perdonareis la calidad de las fotos, una no sabe más.

2 comentarios:

saracrochett dijo...

Qué maques les làmines!!! M'encanta la de cors! Jo vull fer uns quants quadres de punt de creu amb tot de cors de colors, ja veurem si ho aconsegueixo!!!

Anna dijo...

Moltes gràcies sara! Segur q ho aconsegueixes, tot es posar-s'hi

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...