13 feb. 2013

DEAR BABY

Fa uns dies vaig rebre un e-mail de la Evi, m’escrivia des d’Alemanya i estava interessada en saber si enviava els quadres de BabyMAP fora d'Espanya. La veritat es que em va sorprendre el missatge, però també em va donar una gran alegria. Me'n alegro que agradi tan lluny, no només a casa.

Vaig demanar-li uns dies per trobar mapes d’Alemanya, i per mirar quan costaria enviar un paquet allà. Doncs si, desprès d'uns dies d'investigar, vaig veure que BabyMAP era viable fora d'aquí, tenia on aconseguir mapes, i sabia el cost d'enviar un paquet. 

Així que vaig fer un quadre de mostra, amb la localitat de la Evi, i de pas obrint fronteres, he decidit obrir pàgina a Etsy, per possibles futures compres vingudes de on siguin.

Avui, la gran alegria de veure que el teu petit projecte que tires endavant amb moltes ganes i il·lusió arriba a terres alemanyes de la mà del blog de la Edi, DearBaby.

Us animo a donar-hi un vol, té imatges realment inspiradores. 

Des del meu humil blog, dono les gràcies a la Evi per confiar amb BabyMap, i espero que gràcies a aquesta publicació al seu blog, tingui futures compres des d'allà. 


Hace unos días recibí un e-mail de Evi, me escribía desde Alemania y estaba interesada en saber si enviaba los cuadros de BabyMAP fuera de España. La verdad es que me sorprendió el mensaje, pero también me dió una gran alegría. Me alegro que guste tan lejos, no sólo en casa.
Le pedí unos días para encontrar mapas de Alemania, y para mirar cuando costaría enviar un paquete allí. Pues si, después de unos días de investigar, vi que BabyMAP era viable fuera de aquí, tenía donde conseguir mapas, y sabía el coste de enviar un paquete. 

Así que hice un cuadro de muestra, con la localidad de la Evi, y de paso abriendo fronteras, he decidido abrir página en Etsy, por posibles futuras compras venidas de donde sean.

Hoy, la gran alegría de ver que tu pequeño proyecto que tiras adelante con muchas ganas e ilusión llegue a tierras alemanas de la mano del blog de Edi, DearBaby.

Os animo a daros una vuelta por su pagina, tiene imágenes realmente inspiradoras.

Desde mi humilde blog, doy las gracias a la Evi por confiar en BabyMap, y espero que gracias a esta publicación en su blog, tenga futuras compras desde allí.


 

1 comentario:

Yayi dijo...

¡Enhorabuena! por tus avances y por un blog tan bonito.
Saludos.
Yayi.

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...