1 mar. 2013

Embroidery paper - Papel bordado

Quants dies sense passar per aquí!! I les ganes que tenia d'ensenyar-vos novetats. Abans de fer hores i més hores a la feina, que em deixessin apartada del món virtual, vaig preparar uns nous quadres de BabyMAP.

No puc negar-vos, com ja més d'un cop us he dit, que em semblen d'allò més tendres. Porto un vici de cosir, que quan començo ja m’imagino un altre quadre per fer, els colors que posaré... i mentre anar cosint, i quan veig el resultat.... M’ENCANTA!!

De moment estan centrats a combinar mapa i brodat amb fil, deixant el tema d’impressió de làmina una mica aparcat, perquè em ve molt de gust cosir i cosir, i donar color i vida a cada un dels quadres. Així que partint del quadre de la balena i el vaixell que ja tenia fets, vaig decidir brodar-los.

A part, una nova proposta, la lluna amb les seves estrelles. Que me’n dieu? Us agraden?

Cuántos días sin pasar por aquí! Y las ganas que tenía de enseñaros novedades. Antes de hacer horas y más horas en el trabajo, que me dejaran apartada del mundo virtual, preparé unos nuevos cuadros de BabyMAP.

No puedo negaros, como ya más de una vez os he dicho, que me parecen de lo más tiernas. Llevo un vicio de coser, que cuando empiezo ya me imagino otro cuadro por hacer, los colores que pondré ... y mientras ir cosiendo, y cuando veo el resultado .... ME ENCANTA!

De momento están centrados en combinar mapa y bordado con hilo, dejando el tema de impresión de lámina algo aparcado, porque me apetece mucho coser y coser, y dar color y vida a cada uno de los cuadros. Así que partiendo del cuadro de la ballena y el barco que ya tenía hechos, decidí bordar los mismos.

Aparte, os enseño una nueva propuesta, la luna con sus estrellas. Que me decís? Os gustan?





Més detall a l'apartat de BabyMap
Más detalle en el apartado de Baby Map

No hay comentarios:

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...