14 ene. 2014

14.01.14

M'agrada aquesta data; la trobo curiosa. Avui em sembla que es el dia ideal per fer propòsits pel nou any que entra. Intentaré no sé massa il·lusa, sinó més aviat realista. Intentaré no entrar en els tòpics de voler anar més al gimnàs, procurar no menjar tants dolços, fer un viatge romàntic a París....

Crec que dit tot això... Què em queda per demanar?
L'únic que puc demanar es estimar i deixar-me estimar pels que m'envolten i poder dedicar hores plenes d'amor a la petita de la casa. Amb això em conformo, la família pròxima és la felicitat del dia a dia. 

Me gusta esta fecha, la encuentro curiosa. Hoy me parece que es el día ideal para hacer propósitos para el nuevo año que entra. Intentaré no ser demasiado ilusa, sino más bien realista. Intentaré no entrar en los tópicos de querer ir más al gimnasio, procurar no comer tantos dulces, hacer un viaje romántico a París ....

Creo que dicho todo esto.... ¿que me queda por pedir? 

Lo único es intentar querer y dejarme querer por quien me rodea y poder dedicar horas llenas de amor a la pequeña de la casa. Con eso me conformo, la familia cercana es la felicidad del día a día.

 


3 comentarios:

landscapes dijo...

doncs tens tota la raó! els més pròxims són els que ens donen més felicitat el dia dia i això s'ha de cuidar.

saracrochett dijo...

Jo estimo el teu bloc... veus, el teu propòsit s'esstà complint! Bon any, artista!

Anna dijo...

Moltes gràcies als dos

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...