8 ene. 2014

Premi - Premio

Tornem de vacances amb un regalet de la mà de Limonerias. És un premi per donar a conèixer blogs petits amb pocs seguidors!! Així que per no trencar la cadena, i contenta que Limonerias hagi pensat en nosaltres, passo a comentar 7 coses que m’agraden i desprès concedir a 7 blogs aquest premi.

Volvemos de vacaciones con un regalito de la mano de Limonerias . Es un premio para dar a conocer blogs pequeños con pocos seguidores! Así que para no romper la cadena , y contenta que Limonerias haya pensado en nosotros, paso a comentar 7 cosas que me gustan y después conceder a 7 blogs este premio. 


Comencem:
Empezamos:

 1 - Perdrem entre muntanyes, descobrir nous racons, aigua que s’obre pas... Imatges de postal.
Perderme entre montañas, descubrir nuevos rincones, agua que se abre paso ... Imágenes de postal.

2 - L’estiu, la meva estació preferida: anar a la platja, dinar a la terrassa de casa, fer xip xap a la piscina, allargar els vespres amb una copa, no estar pendent del rellotge. 
El verano, mi estación favorita: ir a la playa, comer en la terraza de casa, hacer chip chap en la piscina, alargar las noches con una copa, no estar pendiente del reloj.

3- El silenci em té enamorada. Des de que visc a ciutat valoro més els moments de silenci que em recorden d’infantesa vivint a la masia.
El silencio me tiene enamorada. Desde que vivo en la ciudad valoro más los momentos de silencio que me recuerdan de niñez viviendo en la masía.

4-  Em sento contenta i orgulla quan mantinc la calma en moments estressants, moments que la paciència marxa per potes, i de cop notes que tot es calma i tu parles i respons pausadament com si no passés res.
Me siento contenta y orgullo cuando mantengo la calma en momentos estresantes, momentos que la paciencia se va por patas, y de golpe notas que todo se calma y tu hablas y respondes pausadamente como si no pasara nada.

5 - Pintar em relaxa, em transmet pau, i quan veus el resultat final la gran satisfacció de la feina ben feta. 
Pintar me relaja, me transmite paz, y cuando ves el resultado final la gran satisfacción del trabajo bien hecho . 

6 - Fer mandra al llit, 5 minuts més abans de posar el peu a terra i comença a córrer.  
Perrear en la cama, 5 minutos más antes de poner el pie en el suelo y empezar a correr. 

7-La meva filla però, es el que més m’agrada. Ser mare és l’experiència més bonica que m’hagi pogut passar.  
Mi hija pero, es lo que más me gusta. Ser madre es la experiencia más bonita que me haya podido pasar. 

Dit això pasem als 7 blogs.
Dicho esto pasamos a los 7 blogs  

1- Con la luz de una ventana

2- Mi rincón de sueños

3-  613materika

4-  Embolica la troca

5- Entre núvols de cotó

6- El fil de l'Àngels

7- El rasclet cucades

 

 Felicitats a tots - Felicidades a todos

8 comentarios:

Araceli padilla dijo...

muchas gracias........por acordarte de mi
besos

Anna dijo...

De nada Araceli, un placer

613materika dijo...

Moltes gràcies Anna, es molt bonic que persones que no coneixis s´enrecorden del teu treball per fer-te una menció.

Un beset
ana♥

Anna dijo...

De res! M'encanta tot el que fas

Laia dijo...

Ooooh! Moltes gràcies!!
A veure si trobo un forat per no trencar la cadena!
Petons!

Anna dijo...

De res guapa

Angels dijo...

Ohhh !! moltes gràcies per mencionar el meu bloc. EL tinc una mica oblidat però a veure si aquest any poso mes coses noves. Un petó molt gran i moltes gràcies.

Anna dijo...

De res! Ara a posar-lo al dia i ensenyar coses i més coses!! Un petó

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...