21 ene. 2014

Una mica de mi - Un poco de mi

Us he dit mai que sóc una enamorada del mar? Com tantes persones el mar em transmet pau, tranquil·litat. Em serveix per carregar piles.

¿Os he dicho que soy una enamorada del mar? Como tantas personas el mar me transmite paz, tranquilidad. Me sirve para cargar pilas.

 
M'encanta veure les postes de sol, la lluna reflectida a l'aigua, estirar-me sobre la tovallola i tocar la sorra amb les mans, jugar a fer castells amb la petita, saltar onades que mai acaben, buscar peixets, amagar els dits dels peus entre la sorra daurada....

Un lloc em té el cor robat, la zona de Tamarit. Un racó on passo moltes hores de l'estiu....

Me encanta ver las puestas de sol, la luna reflejada en el agua, tumbarme sobre la toalla y tocar la arena con las manos, jugar a hacer castillos con la pequeña, saltar olas que nunca terminan, buscar pececillos, ocultar los dedos de los pies entre la arena dorada ....

Un lugar me tiene el corazón robado, la zona de Tamarit. Un rincón donde paso muchas horas de verano ....


 
Però no tot és platja, la muntanya també omple els meus dies. Degut a la feina que tinc sovint toca passejar-se entre camins perduts en mig del bosc, disfrutar del silenci on només la brisa del vent o el volar d'un ocell, acompanyat del seu cant, trenquen aquest silenci palpable. 

Pero no todo es playa, la montaña también llena mis días. Debido al trabajo que tengo a menudo toca pasearse entre caminos perdidos en medio del bosque, disfrutar del silencio donde sólo la brisa del viento o el volar de un pájaro, acompañado de su canto, rompen ese silencio palpable.

 
L'hivern toca voltar per muntanyes, pobles petits i amb molt d'encant. L'estiu directes a mar, a notar l'aigua salada a la cara i tancar els ulls per memoritzar el soroll de l’aigua del mar. 
 
El invierno toca pasear por montañas, pueblos pequeños y con mucho encanto. El verano directos a mar, a notar el agua salada en la cara y cerrar los ojos para memorizar el ruido del agua del mar.


 Fotos by masesmes

2 comentarios:

landscapes dijo...

m'agraden molt les fotos i el text com sempre molt currat.

Anna dijo...

Merci

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...